قوانین نحوه ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی (کلاسیک کالا)                 

 

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی کلاسیک کالا ، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین کلاسیک کالا است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

ماده 1) مراحل ثبت سفارش و خرید 

ثبت سفارش و استعلام: با توجه به آنکه موجودی کالاهای فروشگاه و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید ابتدا لازمست مشتریان استعلام قیمت و موجودی نمایند. در این مرحله یک کد رهگیری 10 رقمی به مشتریان تخصیص و از طریق ایمیل و پیامک برایشان ارسال می گردد.
پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش: بطور معمول حداکثر 2 ساعت پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال می گردد. پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا در مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای فعالسازی مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان کالا در فروشگاه موجود باشد، مجددا مهلت تکمیل به مشتری داده خواهد شد.

ثبت سفارش بدون نیاز به عضویت

کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشند، می توانند از مزایای عضویت در سایت از جمله آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات و پیشنهادهای خرید خوب بهره مند شوند.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.
توجه:مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

ماده 3) روشهای پرداخت 

مشتریان ساکن شهراصفهان می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین، کارت به کارت یا پرداخت در محل (بصورت نقدی یا کارت بانکی و از طریق دستگاه پوز) پرداخت نمایند، البته برای سفارشهای بالای پانصد هزار تومان، به منظور اطمینان از صحت سفارش، می بایست حداقل ده درصد مبلغ سفارش بصورت آنلاین پرداخت گردد.
مشتریان ساکن سایر شهرها لازمست کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند.
تبصره: در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.
ماده 3) هزینه ارسال
مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، به راحتی و بدون هیچگونه پرداخت وجهی قادر هستند روشهای مختلف ارسال و هزینه های مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند. این هزینه ها بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالاهای سفارش داده شده و مسافت تا شهر مقصد، بصورت مکانیزه توسط سیستم محاسبه می گردد.

ماده 4) مدت زمان تحویل سفارش ها

سفارش های شهراصفهان : مدت زمان تحویل کالاها در شهر اصفهان در روش ارسال فوری در کمتر از 3 ساعت و در روش ارسال عادی حداکثر یک روز کاری می باشد.
توجه: سفارش های ارسالی شهر اصفهان به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی 2 تا 3 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.
سفارش های ارسال شده توسط پست و باربری:سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت 10 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید. شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً 24 تا 48 ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

ماده 5) نکات مهم در هنگام تحویل سفارش 

1.مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
توجه: توضیحات کامل مرتبط با مغایرت کالا را می توانید در بخش “3 روز تضمین عدم مغایرت” مطالعه فرمایید.
2.مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود)
توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
تبصره 1: کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند، از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.
تبصره 2: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نماید.
3.در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. در ضمن در این موارد همانطور که در ماده 5 قوانین ذکر گردیده است، پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست یا باربری بوده و فروشگاه صرفا سعی می کند پیگیری هایی بصورت موازی برای دریافت سریعتر خسارت مشتری انجام دهد. بر همین اساس توصیه فروشگاه استفاده از بیمه تکمیلی زنبیل می باشد که توضیحات آن در ماده 13 قوانین آورده شده است.
4.طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
5.طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید؛ پس از تحویل ظاهری، مشتریان محترم تا 10 روز فرصت خواهد داشت تا کالا را از نظر فنی بررسی نماید.
در صورت وجود هر گونه مشکل فنی، کالا مشمول قانون 10 روز تضمین طلایی تعویض می گردد.
6.به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات می نمایند.
ماده 21) اختیارات فروشگاه
1.فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
2.فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
سایت کلاسیک کالا به جز آدرس www.classickala.com هیچ گونه مرجع رسمی دیگری ندارد. درصورتیکه سایت بخواهد از طرق دیگری با مشتریان خود ارتباط برقرار نماید، حتماً آن را به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد لذا در مقابل زیان های ناشی از تماس مشتریان با هرگونه راه ارتباطی غیرمجاز که از نام زنبیل استفاده نموده باشند، پاسخگو نخواهد بود.

ماده 6) موارد خاص

با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، در این موارد ملاک عمل خواهد بود.

ماده 7) تایید سفارش

باتوجه به نوسانات ارزی و کسری های مواردی کالا ها،کلاسیک کالا این حق را دارد که سفارش ثبت شده را تا 48 ساعت بررسی نموده و در صورت عدم تکمیل و تایید سفارش ،وجه پرداختی را به حساب مشتری برگشت دهد.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.